未能成為同伴的曼谷+關西之旅2023 Day 0:香港 -> 曼谷


萬年唔寫一次blog,
上一次遊記不了了之,就來了下一次的旅程


今年第2次旅程,很獵奇地將2個完全沒關係的國家(泰國,日本)編埋一齊
事由是2020年3月時打算跟當時公司的同事去一次廣島大阪之旅,
順道探下當地的日本人同事,當時機票酒店預約好,
但最後因為疫情取消了

所以今次是彌補當年去唔成的關西行,
而3年後既今日,我和同事都離開原本的公司,變成舊同事了w


至於點解去埋曼谷,是為了去看LE SSERAFIM TOUR的泰國場
香港站的票即使後來再加場都非常難搶,曼谷站相對非常容易買到

雖然我不是FEARNOT,但都有聽開她們的歌,
同行的朋友也對她們很有興趣,當時搶不到香港場有點飲恨
所以抱住「反正都要去旅行唔差在先飛一轉曼谷」的心態決定去遠征看她們

應該是我第1次為了韓團兼不是去日本的遠征


然而我們最後有成功買到香港場既飛,而且是超前的位置(笑
香港站是早過曼谷站一個星期,
所以遠征曼谷就是睇多次一樣內容的演唱會了

咁樣去2個地方有少少瘋狂,但就係未試過先要試下(x


Day 0: 2023/10/06-07

就這樣,促成今次一共9日的旅程
首先去曼谷快閃2日看演唱會、然後由曼谷直飛大阪玩7日
除了看LE SSERAFIM和探日本的舊同事,
還會在大阪看Aimer fan club tour和USJ


搭既係Air Asia,我一直記不起它的中文名係咩…..

在機場check-in前整理行李發現背囊拉鏈爆了…
未出發就爛袋,有種不祥預感。。。

之後展開我全程旅行都在找背囊的情節w


上機前入禁區的lounge,
食物種類不多,可以坐陣醫飽肚算係咁

食食下野,朋友突然望住電話說:「哇乜剌激呀。。」
然後話「唉你自己望下啦」遞給我電話一望:


由於有3位成員中了甲型流感,官方宣佈曼谷2場演唱會取消了。。。

第一眼睇到心諗:wtf…未出發就玩咁大lol

我和朋友睇到這個消息只能哭笑不得地繼續在lounge食飯wwww
講笑說什麼:
「咁我地快閃曼谷黎做咩wwwwww」
「我地係咪可以返屋企啦 T w T」
「不如而家唔好去,改機票直飛大阪 」
「是但搵個去日本閘口衝入去!」(x

老實說我收到消息後冇想像中失落….
只是驚訝左一陣後心情很快平復落黎
大概因為一個星期前已經睇左香港場,第2場睇唔到都還可以接受
二黎係好少去泰國,換個角度兩日快閃新地方,多一點時間去行下都唔錯

呃…真係好彩當初冇賣到香港場張飛。。。(遠望

當我們食完準備從lounge離開時,
坐附近有2位男生搭訕問我們係咪去曼谷睇LE SSERAFIM w
(肯定係我地2個討論得太大聲wwwww)

笑死同病相憐呀wwwwww

本身有入到一些香港FEARNOT群組,
不少未起程去泰場的FEARNOT臨時取消機票,
又有一些人照去泰國但一起去玩,不過我們沒加入而是自己去玩

未出發就咁刺激….都係第1次…



自於今次旅程名,是源自采源在tour唱Fire in the belly中段時,用當地語言說出的一句獨白
詳細對白是這樣的w(當中韓國場失誤引起不少話題www)

香港場是「成為我既同伴啦」,既然睇唔到就成為唔到同伴了(苦笑)



扯遠了講返正題,得知無法成為同伴後抱住一個有點忐忑的心情上機
說到旅行當然少不了toro (^^)/


然後在機上偶遇fitness的老師
心諗呢程trip到底發生咩事!!! -口- wwwwwwwww


2個鐘機程打陣機小休一會好快過,12:00am到達曼谷廊曼機場


到埗已到凌晨,所以事前預約kkday call車出市區
未出發之前成日聽到泰國治安唔好,坐車一唔留神好易出事,
所以都提高警覺(最後發覺只係自己太擔心而已)

Call車公司可能專門招待中文的遊客,
不知為何強行將我朋友英文譯做中文,
之後旅程我都用呢個唔咸唔淡既譯名稱呼他(笑


講起果程車真係夠晒刺激,猶如坐緊香港既紅van
司機一邊揸車一邊LINE、一邊睇住youtube既mv狂飛>100km/h,
個心都離一離。。。最後約12:45am安全到埗酒店


曼谷2日住一間叫Hotel tranz的酒店,
近機鐵站,而且近BTS Phaya Thai站 ,非常方便,
大概之後去曼谷都會再住這間


每次去旅行一定會打開電視看看當地的節目
但唔識泰文好多台都睇唔明w
而且夜深都是一些購物節目賣d唔等洗既野(對我黎講
最有親切感都係呢台TVB Thai,講泰文既bobby太有趣了wwwww

睇睇電視就趕去休息,旅程才第2日正式開始呢

(待續)

明明我只想寫總結,點解又變了詳寫。。。(遠望

Leave a footprint in Lonely Planet。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.